アクセス数

ブログ内検索

サイト内検索

全記事一覧,全タグ一覧へ

カレンダー

リンク

アンケート

ランキング

FC2Blog Ranking

QRコード

QR

ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

2011/11/09 (Wed) 第50位 Got to Get You Into My Life 第49位 The Night Before

どちらもポール作。第50位は「リボルバー」収録のポール曰く「麻薬の歌」。
第49位は失恋ソングなのにポールらしくあっけらかんとした歌に仕上がっている。

Got to Get You Into My Life


I was alone, I took a ride
I didn't know what I would find there
Another road where maybe
I could see another king of mind there

Ooh, then I suddenly see you
Ooh, did I tell you I need oyou
Every single day of my life

You didn't run, you didn't lie
You knew I wanted just to hold you
And had you gone, you knew in time
We'd meet again for I had told you

Ooh, you were meant to be near me
Ooh, and I want you to hear me
Say we'll be together every day

Got to get you into my life

What can I do, what can I be
When I'm with you I want to stay there
If I'm true I'll never leave
And if I do I know the way there

Ooh, then I suddenly see you
Ooh, did I tell you I need you
Every single day of my life

Got to get you into my life
Got to get you into my life

I was alone, I took a ride
I didn't know what I would find there
Another road where maybe
I could see another kind of mind there

Then suddenly I see you
Did I tell you I need you
Every single day of my life


寂しさを紛らわそうと旅に出た
何が起こるか見当もつかなかったけど
とにかく道をたどるうちに
気分も変わるんじゃないかと思って

すると突然 君に出会った
君が必要だってちゃんと伝えたっけ?
毎日ずっとそばにいてほしいんだ

君は逃げもしなければ嘘もつかず
君を抱きしめたいという僕の心を見抜いてた
もしあのまま別れても 僕の言ったとおり
またどこかで巡りあっていただろう

君と僕は結ばれる運命だったのさ
僕の言うことを信じてほしい
いつまでもいっしょだと言っておくれ

君なしの人生は考えられないよ

ほかのことなんか頭にない
ただ君のそばで君を見つめていたいだけ
僕が誠実な男なら決してよそ見はしないし
もし離ればなれになっても必ず戻るよ

あのとき突然 君に出会った
君が必要だってちゃんと伝えたっけ?
毎日ずっとそばにいてほしいんだ

君なしの人生は考えられないよ
君とこの人生を分かちあいたい

寂しさを紛らわそうと旅に出た
何が起こるか見当もつかなかったけど
とにかく道をたどるうちに
気分も変わるんじゃないかと思って

すると突然 君に出会った
君が必要だってちゃんと伝えたっけ?
毎日ずっとそばにいてほしいんだ



The Night Before


We said our goodbyes
(Ah, the night before)
Love was in your eyes
(Ah, the night before)
Now today I find
You have changed your mind
Treat me like you did the night before

Were you telling lies
(Ah, the night before)
Was I so unwise
(Ah, the night before)
When I held you near
You were so sindere
Treat me like you did the night before

Last night is the night I will remember you by
When I think of things we did
It makes me wanna cry

We said our goodbyes
(Ah, the night before)
Love was in your eyes
(Ah, the night before)
Now today I find
You have changed your mind
Treat me like you did the night before

When I held you near
You were so sincere
Treat me like you did the night before

Last night is the night I will remember you by
When I think of things we did
It makes me wanna cry

Were you telling lies
(Ah, the night before)
Was I so unwise
(Ah, the night before)
when I held you near
You were so sincere
Treat me like you did the night before

Like the night before


昨夜の別れ際
(そう昨夜の晩には)
君の瞳には愛が宿っていた
(そう昨夜の晩には)
でも今日 僕は
君の心変わりを知ってしまった
昨夜のように 僕に優しく接しておくれ

君は嘘をついていたのかい
(そう昨夜の晩には)
それとも僕がバカだったのか
(そう昨夜の晩には)
抱き寄せた時君は
あんなに素直だったのに
だから昨夜のように 僕に優しく接しておくれ

僕の記憶の中の君はいつも昨夜の君
二人でしたいろんなことを思い浮かべると
泣きたくなってくるんだ

昨夜の別れ際
(そう昨夜の晩には)
君の瞳には愛が宿っていた
(そう昨夜の晩には)
でも今日 僕は
君の心変わりを知ってしまった
昨夜のように 僕に優しく接しておくれ

抱き寄せた時君は
あんなに素直だったのに
だから昨夜のように 僕に優しく接しておくれ

僕の記憶の中の君はいつも昨夜の君
二人でしたいろんなことを思い浮かべると
泣きたくなってくるんだ

君は嘘をついていたのかい
(そう昨夜の晩には)
それとも僕がバカだったのか
(そう昨夜の晩には)
抱き寄せた時君は
あんなに素直だったのに
だから昨夜のように 僕に優しく接しておくれ

そう 昨夜のように・・・

関連記事
スポンサーサイト

今日のビートルズ | trackback(0) | comment(0) |


<<「AFIアメリカ映画100年」アメリカ映画ベスト100(10周年エディション) | TOP | ザ・ローリング・ストーンズ サム・ガールズ・ライヴ・イン・テキサス‘78(映画館で11月6日に鑑賞)>>

comment











管理人のみ閲覧OK


trackback

trackback_url
http://cubeisstrangenerd.blog111.fc2.com/tb.php/435-e3f8327b

| TOP |

プロフィール

レビュー評価別(クリックで点数別のページへ)

レビュー評価の基準

5点=最高
4.5点〜3.5点=面白い
3点〜2.5点=微妙
2点〜1点=駄作
0.5点〜0点=ゴミ。 

カテゴリー

最新記事

最新コメント