アクセス数

ブログ内検索

サイト内検索

全記事一覧,全タグ一覧へ

カレンダー

リンク

アンケート

ランキング

FC2Blog Ranking

QRコード

QR

ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

--/--/-- (--) スポンサーサイト


スポンサー広告 |


2012/01/26 (Thu) 第44位 All My Loving 第43位 Drive My Car

どちらもベスト盤に入ってる有名な曲です。
第44位はポール作の前期の素晴らしい曲。個人的にもかなり好き。
第43位はジョンとポールがおそらく完全に協力して書いた曲。
オーティス・レディングの"Respect"からベースのリフはパクってる。

All My Loving


Close your eyes and I'll kiss you
Tomorrow I'll miss you
Remember I'll always be true

And then while I'm away
I'll write home every day
And I'll send all my loving to you

I'll pretend that I'm kissing
The lips I am missing
And hope that my dreams will come true

And then while I'm away
I'll write home every day
And I'lll send all my loving to you

All my loving, ZI will send to you
All my loving, darling, I'll be true

Close your eyes and I'll kiss you
Tomorrow I'll miss you
Remember I'll always be true

And then while I'm away
I'll write home every day
And I'll send all my loving to you

All my loving, I will send to you
All my loving, darling, I'll be true
All my loving, all my loving
All my loving, I will send to you


目を閉じて キスしてあげよう
明日になれば僕たちは 離れ離れ
だけど覚えておいて 僕はいつだって君を想っているよ

君から離れている間
毎日 手紙を書いて
ありったけの愛を君に送ろう

僕は恋しくてたまらない君の唇に
キスしている自分を思い浮かべる
そして その夢が早く叶うよう祈るんだ

君から離れている間
毎日 手紙を書いて
ありったけの愛を君に送ろう

ありったけの愛を君に送るよ
僕の愛は ダーリン 君だけのもの

目を閉じて キスしてあげよう
明日になれば僕たちは 離れ離れ
だけど覚えておいて 僕はいつだって君を想っているよ

君から離れている間
毎日 手紙を書いて
ありったけの愛を君に送ろう

ありったけの愛を君に送るよ
僕の愛は ダーリン 君だけのもの
ありったけの愛を 僕の愛のすべてを
ありったけの愛を君に送るよ



Drive My Car


Asked a girl what she wanted to be
She said, "Baby, can't you see?
I wanna be famous, a star of the screen
But you can to something in between"

"Baby, you can drive my car
Yes, I'm gonna be a star
Baby, you can drive my car
And maybe I'll love you"

I told the girl that my prospects were good
And she said, "Baby, it's understood
Working for peanuts is all very fine
But I can show you a better time"

"Baby, you can drive my car
Yes, I'm gonna be a star
Baby, you can drive my car
And maybe I'll love you"
Beep, beep, beep, beep, yeah

I told that girl I could start right away
And she said, "Listen babe, I've got something to say
I got no car and it's breaking my heart
But I found a driver, and that's a start"

"Baby, you can drive my car
Yes, I'm gonna be a star
Baby, you can drive my car
And maybe I'll love you"
Beep, beep, beep, beep, yeah ・・・・


ねえ 君は何になりたいんだいと彼女に聞いたなら
"あら あなた わからない?
有名になりたいの 映画の大スターにね"
だけど それまでにあなたにもできることがあるわよ

"あなたをあたしの運転手にしてあげる
そうよ あたしは大スターになるの
そしたら あなたを運転手に雇ってあげる
ついでに愛してあげてもいいわ"

俺の未来が開けてきたって彼女に話したら
"そんなの当たり前でしょ
一生懸命働くのも悪くはないけど
あたしがもっといい暮らしをさせてあげる"

"あなたをあたしの運転手にしてあげる
そうよ あたしは大スターになるの
そしたら あなたを運転手に雇ってあげる
そしてついでに愛してあげてもいいわ"
Beep, beep, beep, beep, yeah

じゃあ今から始めようって話したら
"あ、ちょっと待って ひとつ断わっておかなきゃ
残念ながら あたし まだ車を持ってないのよね
でも あなたという運転手が見つかったから上出来ね"

"あなたをあたしの運転手にしてあげる
そうよ あたしは大スターになるの
そしたら あなたを運転手に雇ってあげる
そしてついでに愛してあげてもいいわ"
Beep, beep, beep, beep, yeah



ちなみにこちらがOtis Reddingの”Respect”

関連記事
スポンサーサイト

今日のビートルズ | trackback(0) | comment(1) |


<<インフルエンザでした。 | TOP | 風邪引いたな、こりゃ。>>

comment











管理人のみ閲覧OK


No title 

風邪なら安静にしとけよΣ(゚д゚lll)

部活は問題なくいけたぞ( ´ ▽ ` )ノ

2012/01/27 22:57 | ホームズ [ 編集 ]


trackback

trackback_url
http://cubeisstrangenerd.blog111.fc2.com/tb.php/493-3659b36d

| TOP |

プロフィール

レビュー評価別(クリックで点数別のページへ)

レビュー評価の基準

5点=最高
4.5点〜3.5点=面白い
3点〜2.5点=微妙
2点〜1点=駄作
0.5点〜0点=ゴミ。 

カテゴリー

最新記事

最新コメント

